Accepterad m1rree | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m1rree

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mirre

Ditt discordnamn: M1rree

Ange ditt födelsedatum 23 November 2023

Varför ska just du bli staff? Andledningen varför jag fyller ihop denna staff ansökan här på unives forum idag är att jag har haft stort intresse att vara en del av staff teamet här på unive under en lång period och just idag kände jag att det var dags att fylla ihop ansökan. I alla fall jag ansöker till att bli en en del av staff teamet här på unive för som sagt har jag stort intresse av det och helt okej efarnheter då jag varit moderator på ett flertal andra servern för ett par månader sedan innan jag hamnade här på unive . Jag ansöker till att bli staff för att jag vill att rollspel upplevelsen för alla medlemmar som kommer hit till unive ska vara så pass bra som möjligt! Med detta menar jag att jag kommer hålla koll på alla medlemmar inne på servern genom att specta och se till så inga regel brott sker och såklart att alla regler följs! Jag vill att unive ska vara en bra plats att spela för alla där man kan slappna av och ha roligt samt träffa nya vänner!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt fungerar bästa serwern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Allt funkar

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har reportage bra ton i sup mogen aktiv tar sup och anstränger sig inte lämnar sitt jobb till andra

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer bara göra staff arbete

Vardagar från 15 till 00.00

Helger från 12 till 4 på natten

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har vart staff på andra serwrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka