Accepterad M12 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? _m12_1

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zakke Lundin och han är 23 år gammal. Zakke hade en bra uppväxt där han spelade fotboll och hade föräldrar som hade en ganska hög lön, tack vare den lönen så hade Zakke tillgång till att få saker och han var ganska bortskämd men detta ändrades med tiden han lärde sig att göra grejer själv när han växte upp och blev äldre. Som sagt så var Zakkes uppväxt väldigt bra och han hade ganska många vänner. Efter skolan så brukade Zakke alltid gå till fotbollsplanen med sina vänner som låg några 100 meter ifrån skolan. Zakke är just nu arbetslös och är ute och söker jobb, han är ganska intresserad av att bli polis men man vet aldrig vad som händer och vad som ändras med tiden.

Zakkes intressen är fortfarande att spela fotboll och han brukar göra det på fritiden. Han är en snäll och rolig person som får folk att må bra. Zakke vet inte riktigt vad han vill göra i framtiden men kanske hoppa på fotbollen på heltid igen eller starta eget företag och tjäna in stora pengar.
Anledningen till varför han vill tjäna in stora summor är för att kunna betala tillbaka sina föräldrar vad de gjort för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp, de jag menar med rolig rp är att jag kommer kunna skapa scenarion som folk kommer att minnas med tiden och ha kvar i minnet. Hög och seriös rp nivå kommer jag samt att bidra med. Får se om jag blir polis eller kriminell men kommer att bidra med bra rp inom de båda sidorna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska även låta motparten vinna vissa scenarion för skulle bara du vinna alla scenarion så blir det ingen rolig eller seriös rp. Ska man rpa så ska man göra det realistiskt och intebara t.ex skjuta utan faktiskt göra roliga och seriösa scenarion men mest se till att motparten också får chansen att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har löst era regler: Exempel på 5 regler är t.ex 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen 3. Powergaming=Om du blir påkörd och du ej rpar på dina skador. 4. Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas. 5. NLR=Om du t.ex blir dödad och du går tillbaka till den personen och kidnappar den eller något annat liknande, du får ej komma ihåg vem som gjorde det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tidigare så har jag kört på andra rp serverar men har lämnat på grund av att personerna och servern ej själva hade så bra rp nivå, så jag har ganska mycket erfarenheter inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, utan det mest relevanta är att jag är en social person som gillar att ha långa och roliga scenarion:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka