Nekad M12 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? _m12_1

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade bloodfx och jag satt med en ped för jag skulle testa hade ingen koll på att man itne fick ha bloodfx tycker åtminstonde man kan säga till eller ge en varning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde paintball och bad om ped menu för att veta hur det känns att använda ped med gorilla gångstil men det var dumt av mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban eftersom jag bröt mot serverns regler och det var dumt av mig. Jag förstår nu att mitt beteende var dåligt och jag följde inte serverns regler samt att jag skulle ha kollat igenom reglerna lite nogare istället då jag mest fokuserade på rdm och de simpla reglerna men alla regler spelar roll och är viktiga. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och jag kan lova att det inte kommer att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nån gång innan men minns inte varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha följts serverns regler och kollat mer noggrant innan jag gick in och spelade eller ansökte till medlem. När jag körde ped utan ped, borde jag ha använt rätt metoder och inte brytit mot reglerna. Jag kan lova att i framtiden så kommer inte detta att ske igen samt att jag kommer följa alla reglerna strikt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har definitivt lärt mig mycket av denna ban. Jag förstår nu värkligen hur viktigt det är att följa alla era regler samt respektera andra spelare eftersom att bloodfx kan ge fördelar i skottlossningar osv. Jag är fast besluten att förbättra mig och bli en bättre medlem av communityn om jag får en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka