Accepterad M11 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271833841/

Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? Benim

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är en bilfantast som älskar att spendera pengar på onödiga bilköp. Han fyller 24 år detta året, Han är en väldigt snäll person som älskar att snacka med folk på bilträffar och glida runt o coola bilar med sina polare. han kan också vara väldigt opålitlig även om han verkar snäll. Båda hans föräldrar dog i en bilolycka när han var 6 så han har bott hos sin bror i en annan stad. men nu är han ute efter att hitta kärlek och nya kompisar i staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag anser att jag kan RPa bra i plötsliga senarion och i andra tillfällen. Jag känner att jag kan bidra med bra känslor och bra RP till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att mina polare spelar här och båda är medlemmar och då tänkte jag att det kan vara lite roligare med mer folk än 64 på en server.

Hur hittade du Unive? En polare tipsade om det!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha riktigt kul. o skaffa nya vänner samtidigt som bra RP!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? utvecklas ännu mer inom Rp och testa på nytt där det är fler spelare inblandade.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive!

Skicka pm till mig så jag hittar din dc, till nästa gång så skriv hela ditt dc namn så vi hittar dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka