Accepterad M0onke | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M0onke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/myballskaren

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Johansson

Vad är ditt discord namn? Monke#4321

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Råg Bergsson och är född 19 juni 2000 och han växte upp i Danderyd. Hans intressen är att gå på fester med sina kompisar. På festerna så brukar han hänga med de högt upsatta kriminella i smågängen som fanns i Danderyd. Han går på många fester och håller också massor av fester. Men han känner att drogerna som han tar på festerna förändrar hans liv på ett dåligt sätt. Råg började gå på fester och ta droger då hans mamma dog. Rågs pappa lämnade familjen när råg endast var 7 år gammal. Råg har haft en svår kamp med depression under sin upväxt. Han vill vända på sitt liv och jobbat på att bli bättre men drogerna var svåra att lämna när han väl hade börjat med dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört mycket bra om unive och att det är hög rp nivå. Jag vill också bidra till den högre rp nivån och jobba på jobb där det behövs folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört mycket bra grejer om unive och sett videos när folk har spelat på unive. Jag lockas också väldigt mycket av bilarna som finns på servern eftersom att jag har ett stort intresse för bilar. Dessutom finns det ju en stor variation av jobb som man kan jobba på.

Hur hittade du Unive? Jag såg videos på t.ex tiktok och har hört mycket om servern när jag letat efter en bra rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få bättre rp nivå och lära mig nya saker om att rollspela. Jag vill också ha bra scenarios på server och ha det kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta nya vänner och folk att rp:a med. Dessutom vill jag vara del av detta community och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka