Accepterad M0NNEK1NG | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M0NNEK1NG

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Cullander

Vad är ditt discord namn? .monzan

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 1999

Berätta om din karaktär. Greger muppsson, min karaktär hade en tuff uppväxt med fattiga förhållanden, När min karaktär var 10 år gammal så dog båda mina föräldrar i en bilkrock vilket gjorde att jag fick leva livet på gatorna! leta i soppkorgar efter något att äta för att inte svälta! När min karaktär kom upp i 15 års åldern så börjades det med småbrott för att få in pengar och sedan dess har pengarna varit drivet i livet! Min karaktär jagar pengar och enbart pengar, det man kan få pengar för har jag gjort! allt från misshandel till värre saker, Karaktären har inga vänner runt om sig förutom två personer som hängt med sen 15 års ålders! Karaktärens framtidsplaner är att bli så rik som möjligt till högst bjudande!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra till servern med att jobba! ha en riktig rp känsla då det är det roligaste som finns! Vill vara med och utveckla och göra servern så bra den kan bli!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att göra det så verkligt som möjligt som att det är i verkligheten. och så spelandet ska bli roligare för alla parter som är seriösa med RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM innebär att man använder ett fordon för att göra skada utan bakomliggande scenarion! Meta gaming innebär att man använder information ens karaktär inte vet om! Combatlogging innebär att man inte får logga ut för att undvika olika scenarion!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Unive är min första RP server jag seplar på men är helt fast i hela konceptet på servern och spelat ett tag nu som icke medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en riktigt skön dude som kan göra spelandet roligare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka