Nekad M0NNEK1NG | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M0NNEK1NG

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? .monzan

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 1999

Berätta om din karaktär. Greger muppsson, min karaktär hade en tuff uppväxt med fattiga förhållanden, levt på gatornas mörkaste hörn i flera år utan kontakt med någon! Största intressena är fester brudar och snabba bilar, väldigt noggrann med vilka jag har runt om mig och håller nära, framtidsplanen är att få ett bättre liv än vad har växt upp med!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra till servern med att jobba! ha en riktig rp känsla då det är det roligaste som finns! Vill vara med och utveckla och göra servern så bra den kan bli!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex om jag blir kidnappad ska jag spela med på riktigt och ge allt en riktig RP känsla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM innebär att man använder ett fordon för att göra skada utan bakomliggande scenarion! Meta gaming innebär att man använder information ens karaktär inte vet om! Combatlogging innebär att man inte får logga ut för att undvika olika scenarion!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Unive är min första RP server jag spelar på men är helt fast i hela konceptet på servern och spelat ett tag nu som icke medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en riktigt skön dude

Nekad.
Anledning:
Utveckla: "Berätta om din karaktär." och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka