Nekad M0nlo | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M0nlo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? mrcake8155/_vibe

Ange ditt födelsedatum 17 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivit ser ut på detta vis: Vardag 17:30-21:00 eller tidigare Helg: Nästan hela dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 21 Juni 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/6a391e8d2a4b2702380ff606e08afd9d

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa servern med spelare som inte kan rollspela och bryter mot reglerna. Kunna banna folk som inte föler reglerna ordenkligt, När man bannar så får man inte ge en ban som sträcker sig i över 1 dag sedan kan man förkänga bannen om man tycker att den var väldigt grovt regelbrott. Men om man ska ge ut någon typ av bann eller varningar måste bevis finnas på vad spelaren har gjort för något regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara server vakt för att jag vill kunna ha en bra rollspels nivå på servern och kunna ha ett visst ansvar där jag kan ta bort de "lalliga" på servern. Jag tycker också att det är viktigt att följa alla regler inom rpn, T.ex Suntförnuft- Om man inte skulle följa det så blir nog alla irrterade på personen som inte följer dem regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man har "krafter" i spelat eller att man fuskar ingame. Servervakter kan stötta på Abusee eller Korruption när man tillexempel specar en spelare och ser att den gör ett regelbrott som Emote-Abuse. Korruption som SV kan T.ex förekomma när man ressar sig själv efter att man blivet dödad om man är krim så efter att man kanske blivit skjuten. Om man tänker storma ett gäng hus så får man absolut inte använda sig av TOGGLEID så man kan se vart alla personer befinner sig i huset.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Nekad efter muntlig intervju. Inte tillräckligt utvrcklade svar, Du få ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka