xyfw9
Icke Medlem
- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-784 — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: byter från sin kriminella karaktär till sin sjukvårds karaktär i ett scenario
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag hade precis kommit in för dagen och så hör jag ordet att Scar står i vårat gänghus kidnappad, såklart springer jag in för att kolla på, men deltar inte i något eller säger något. Dayvon slår scar sen lite senare och så dör han och då tänker jag att scenariot blir roligare för alla om han får res eller hjälp av sjukvård för alla ringde sjukvård men ingen svarade, jag tänkte då att jag kunde steppa upp och göra scenariot roligare för alla andra, när jag då kom till plats på min sjukvårdare så steppade jag in vid scar och försökte hjälpa han så gott det givk men han bara vägrade att rpa tillbaka, han skrev skottskada och annat medans jag försökte plåstra och klistra ihop han så han kunde vakna och fortsätta scenariot, han får ress innan jag ens hinner väcka honom själv och då springar jag ut åker tillbaka till sjukan och går sen och äter
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag tar ansvar men jag skulle ändå säga att jag ändå försökte livla upp stämmningen så dem andra kunde ha kul och fortsätta scenariot men det är fortfarande 100% mitt fel och jag står för det jag gjort då jag bara försökte hjälpa.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att inte byta gubbe under ett scenario för att hjälpa andra.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag känner att jag borde få en till chans bara för att jag bara ville hjälpa men jag sålde mig själv. dessutmo så är det nu långhälg och har studiedag på måndag så vill bara in och rpa
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja