Nekad M08M. | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M08M.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ‪Meran

Vad är ditt discord namn? .m08m.

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter .m08m. han är en snabb tjuv och smart brottsling som planerar allt noga han är duktig på att köra bil och han ser till att alltid vara ett steg före både fiender och polisen. Hans mål är att styra över stadens kriminella utan att bli fångad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern genom att skapa en spännande och intressant karaktär som gör spelet roligare för alla genom att spela som en kriminell

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du låter den andra spelarna vinna det handlar inte om att tänka bara på sin karaktär man ska kolla också på historian

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska vissa respekt / undvik smutskastning mot andra medlemar / och ingen rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna / Använd inte Community eller servern som en plattform för kriminell verksamhet eller handlingar

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har faktiskt inget att berätta om mig själv men kan kan dela med mig servern till mina vänner

Nekad.
Anledning:
Skriv ett giltigt karaktärs namn och utveckla din karaktärs historia, känslor, personlighet och framtida planer + svara på "Har du någon erfarenhet inom rollspel?" + hittar ej din discord tagg i vår server

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka