Nekad M!LKY | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M!LKY

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: M!LKY

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa hästberg bil och motor ab

Vad heter du IRL? Firuz

Hur gammal är du? 01a men e sen född så e 18

Hur många timmar har du på Fivem? 373 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? det är det ända jobbet som jag har haft o det känns som att jag har blivit ganska duktig på det jag gör. Simon va chefen innan och jag o han hade ganska bra connections mellan varandra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat i bilfirman i ungefär 2 och en halv vecka. Kan menyn bra bara små saker som förvirrar mig. Bil priser e enkla o räkna ut osv

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abdul Rahmor och valde o flytta till en annan stad eftersom han var en pirat i hans hemland men han ville förändra sig och byta livsstil så han åkte till multistaden och började om på nytt. Han ansökte till bilfirman som första jobb och har jobbat där sen första dagen i staden. Han är lång, mörk röst, ganska krallig och har en ganska låg stubin så han ska man inte jiddra med. Han e som en karma ängel om du gör något bra så får du något bra tillbaka och det är så Abdul funkar. Är whitelistad (Discord namnet är M!LKY#1320)

Hur ofta kommer du vara inne? E inne typ varje dag efter jobbet IRL så kör typ från 18:00 till 00:00 kan vara olika också om jag väljer att spela på monarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart men man vill ju att firman ska ha en framgång så de e väl inte en ide att fortsätta jobba på firman om man inte tjärnar något på det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka