Nekad M.J | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.J

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hej567/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? BigM5676

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namnet Abdi orten och är född 1997. och jag kommer välja den kriminella vägen och sälja droger råna folk jag kör en svart bil med 3 personer eller själv varför jag valde den kriminäla värden var för att min mamma hade det jobbigt med pengar och jag ville hjälpa till och jag hadde inga bra kompisar i skolan så jag började hänga med fel ungdoms gäng det är så jag hamlade i dom krätsarna och jag ville hjälpa till men jag fastnade i dom krätsarna och kan inte ta mig ur dom men jag kommer längre in i dom och börjar göra grövre saker som mord och vapenhandel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill järna börja spela på denna servern och ksk bli wl och skapa ett gäng och mycket annat

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de som får mig är att de många spelare och minna vänner spelar här på denna så vill spela med dom och ha kul

Hur hittade du Unive? av minna vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och ha respekt mot alla och vara snällast i stan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ksk bli support de hade jag viljat faktiskt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte i tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka