M.J | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.J

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? BigM#5676

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00-:02:00 eller senare

Berätta om dig själv Jag är din ordinära Stockholms kille som gillar att spela dator spel på fritiden. Jag ska börja 1an inför hösten och går på fotboll i akademin. Jag gillar att åka cross samt att åka bot. I nuläget samlar jag till ett bil körkort tills jag blir 18. Jag har sympati för andra människor och gillar när det är disciplinerat och snyggt. Jag är också hjälpsam vilket är en fördel i detta yrke. och är jävlit snäll och bra på de jag gör och tänker mycket utanför boxen

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hålla servern ren från trolls och fuskare. Jag har också stor erfarenhet inom staff samt kan jag flertal kommands. jag skulle och vara aktiv på discord ungefär 24/7 då jag har inget liv och det är sommarlov. Jag kommer också alltid ha Geforce clips innan jag bannar för att vissa att det var en korrekt ban. Jag kommer också ge varningar för semi-ooc. Som sagt är jag disciplinerad förmodligen då min pappa är en gammal veteran därför vill jag se folks bästa RP. Jag kommer också ge varningar om Hon/Han är ute efter slagsmål då jag ser detta som ett stort problem på servern. All min fritid kommer att gå till Unive då jag ser stort potential i servern då Philip har lyckats stort med servern. Som sagt är jag motsatsen mot lat då jag är disciplinerad. Lallare är ett stort problem i FiveM Sverige. Jag kommer hålla ett öga på personen och ta reda på tidigare straff. Jag ser också potential och förbättring i alla personer. Dock tolererar jag inte folk utan sunt förnuft. Jag har varit staff på flertal små server samt del ägare och dev. Några exempel är Farmen RP, Stockholms RP, Norrland RP, Men jag slutade då jag tycker personligen Unive är 100 gånger bättre. Jag kommer också hålla koll så andra staff också sköter sitt jobb. Samt om jag får support kommer det gå på sekunder innan jag är ingame och visar hur aktiva och bra staffs det finna på Unive! Jag kommer också hantera ärenden professionellt och bra jag har också flertal kompis som sitter med support rollen som har lärt mig massor vi är också bra vänner i verkligheten. Som sagt kommer jag göra allt för att få servern så seriöst som möjligt! (Kommer också vara aktiv på forumet)
Innan jag kickar personen kommer jag be hen läsa reglerna. Jag kommer också speca mer en spela kortfattat jag kommer prioritera servern mer än mitt egna RP Jag tror också min aktivitet är en fördel för servern. Jag kan alla regler utan till. Jag kommer också bidra till en bra stämning i chatten och sprida glädje då jag skulle ÄLSKA detta jobb! (Är super taggad på hur det kommer bli)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar på multistaden i över 3 månader nu jag har haft flertal viktiga jobb som Polis/Ambulans med mera. Och jag satsar allt på Multistaden nu!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Därför att jag tycker detta är Sveriges bästa server. Och att servern har stort potensial!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer alltid ha koll på /help före RPen. Jag kommer också ta ärenden före Rpan. Samt dom som är i discorden kommer jag prioritera. Om någon skall rapportera någon i discorden. Kommer jag fråga om klipp seden om personen inte har det kommer jag fråga om hen vill vara anonym om hen tex inte vill vara det kommer jag dra in personen som är rapporterad. Och fråga om hens historia. Om ingen har bevis kommer inget ske. Om personen har klipp av att den rapporterad VDMad hen hade jag get en ban på visst antar dagar. Jag kommer att försöka ge varningar föst då alla förtjänar en extra chans. Om personen inte är seriöst kommer jag antingen ge /kick eller varning baserat på hur seröst det är. Folk som VDMar och RDMar kommer få ban och indraget medlemskap. Jag kommer också skriva ner alla jag banna / kickar. För att vissa att jag förtjänar min position. Jag tollerar inte korrupta personer såsom poliser/ambulanser och annat. Jag tar detta jobb seriöst till 100% och vill göra Unive ännu seriösare. Jag skulle heller inte banna på direkten det skulle bara effekterna spelar siffran på unive. Som sagt RDM och VDM i den stilen skulle jag skicka iväg direkt. Jag skulle också sprida glädje i chatten och vissa upp mig i chatten för att visa hur grymma ock aktiva Staffs Unive har!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja. Har varit admin på flertal små servern med runt 20-60 spelare. Jag har också varit dev och ägare. Så jag kan dom mesta kommandes.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja! som sagt har jag varit amin och dev så jag kan alla effektiva kommandos. Här är några exempel.

/spec (id) Speca personen utan att hen är medveten om det.
/toggleid Framför alla ids personerna bär jag träffar på.
/revive (id) Återför liv i personen som är död
/togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
/bring (id) Teleportrar personen till dig
/freeze (id) Gör så personen inte kan röra på sig.
/setjob (id) Ger personen ett jobb.
/givemoney (id) Ger antal pengar jag kommer skriva in
/car Sedan namn spawnar fram en bil
/dv Tar bort fordon.
/sqlban (id) När du banar någon som bryter mot reglerna
/goto (id) Teleportrar till personen
/tpm Du teleporterar ditt du sätt marker på kartan.
/noclip du flyger runt onysligt.
/kick (id) Kickar personer som bryter mot regler

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det är korrekt!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan. Jag fokuserar stort på Unive. och BARA Unive!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka