Nekad m e l v i n o | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m e l v i n o

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
38
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/melvino1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melvino_w#5794

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ringnes Ronny. Han växte upp i Norge, Oslo. Hans mor vet ingen vart hon är och vart hon var efter Ronnys födelse. Han växte upp med sin pappa i ett litet område i Oslo. Han hoppade av gymnasiet och började meka på bilar på hans pappas jobb. Åren gick och de levde ganska fattigt. När ronny fyllde 19 så skulle han fira sin födelsedag på krogen. På natten när de skulle gå hem så kom det några grabbar som började bråka med en av Ronnys vänner och de tjafsade om att han var skyllde dom pengar. Tillslut tar ena grabben ut en kniv och hugger Ronnys vän i magen. Ronny blir helt galen (han var ganska full då) så han tar ett vin glas och slår sönder det i mannens ansikte (han som högg ronnys vän) så det kommer massa blod. Mannen hinner knappt reagera men han tappar kniven och Ronny tar den och försöker trycka in knifen i männen men det går ijnte. Han slår hårdare och hårdare och tillslut så kommer kniven i hans hals och sedan var det en massa poliser där med vapen riktade och de skrek släpp kniven! Ronny släppte kniven och hans vän överlevde med sina svåra skador. Ronny åkte fast för mordet på den ena mannen hans kompis var skyldig pengar. Han kom ut när han var 23 år och nu så vill han resa till en annan stad då han var extremt hatad i den gamla staden. Han vill börja om sitt liv på nytt och skaffa ett jobb. Hoppas att unive blir ett bra och tryggt ställe för Ronny!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv och seriöst rollspelare. Kommer att bidra med bra rp och seriösa scenarion. Jag kommer även hjälpa mina kompisar som är nya till rp så ska jag hjälpa dom hur man rollspelar bra och inte får ban. Jag kan alla regler utan till så det är också en sak varför jag borde få medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? av serverns rp. Den är väldigt bra och den var det då jag var staff sist jag körde där.

Hur hittade du Unive? för cirka ett år sedan så hittade jag den högst upp på server listan då hette den multistaden. Har varit blacklistad i över ett halvår så jag tappade whitelist då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rp och att skapa bra och seriösa långvarande scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna ha kul med att rollspela på eran bra rp server och att lära nya som då till exempel mina nya vänner som ska börja spela på servern de vet nog inte reglerna så jag ska lära dom hur man rollspelar/RPar bra och lära dom reglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Finns ingen server som slår unive om jag ska vara helt ärlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka