Nekad Zznake | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zznake

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Wallstén

Vad är ditt discord namn? <©>𝒵𝓏𝓃𝒶𝓀𝑒

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ronny bänk 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, vilja, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ronny är en enkel men hjärtlig kille från västkusten. Uppväxt i en arbetarfamilj, lärde han sig tidigt att skruva moppe, hålla koll på grannarna och bjuda på sig själv. Smeknamnet “Bänk” kommer från hans favoritsyssla – att sitta på parkbänken med en kopp kaffe och prata med folk. Efter några år som truckförare och fastighetsskötare runt om i landet har han nu flyttat till stan för att starta nytt. Han letar efter jobb, nya bekantskaper och kanske en plats där han kan känna sig hemma. Ronnys framtidsplaner är att bli polis och klättra i systemet. Det är en dröm sen barnsben att fokusera på polisyrket och ge allt för att få ett säkert och tryggt samhälle. Ronny har inga planer på att få barn eller äktenskap utan vill satsa fullt ut på polisyrket. Samtidigt som han hittar en trevlig lägenhet att kunna sova i mellan passen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös RP. Jag har varit på vissa RP servrar sen GTA 4, Där man fick låtsas RP:a utan mods. Mina RP liv har alltid slutat i att vara polis som jag även här kommer sträva efter. Jag kommer som sagt med en seriös RP men en bra blandning av seriöst,skratt och såklart respekt/ förnuft till alla i communityt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta sin karaktär förlora eller hamna i underläge för att skapa bättre och mer intressanta och ett rättvist rollspel för alla inblandane.

Exempel, Min karaktär hamnar i en konflikt med en polis. Istället för att alltid försöka vinna, kanske jag spelar min roll så att karaktären blir gripen. Vilket öppnar för mer RP.

Eller att jag driver ett företag och får in en kund som klagar, Då låter jag dom få rätt istället och ex ger kopensation vilekt bygger relationer eller drama.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM som innebär att skjuta/ köra på någon utan någon anledning eller utan ett scenario. Suntförnuft och visa respekt för andra karaktärer men även dom som sitter bakom karaktären i fråga. Använda sig av information utanför RP:n och använda det på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
AI skriven

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka