Nekad m e l v i n o | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

m e l v i n o

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/melvino1/

Ditt Hex-ID: 11000013eae693f

Vad är din discord tagg? melvino_w#5794

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent / blacklist (det var den tiden då det hette multi)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord: You are banned from the guild (typ) FiveM: Skada mot servern, blacklist.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min vän (som verkligen inte är min vän längre) skapade en server och så joinade jag där och fick staff där. Jag och Philip chattade och sa att det är skada mot servern för att jag lämna och skapa en egen med min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var min kompis då som blev blacklistad och jag fortsatte på servern som då hette multistaden och sen så hade han gjort en server så bjöd han in mig och så fick jag delägare och sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen ingen felaktig ban då jag gjorde helt fel men ska förklara situationen. Så min vän som inte längre e min vän gick i min klass och han bossade över mig ofta. Typ han tvingade mig till saker och han sa ska du vara en fake vän och köra på multi eller vara en äkta och joina min. Då valde jag och joina hans men tänkte att man kunde köra på båda men det gick ej. För 4 månader sedan så la jag ner med det och slutade att vara ägare på servern då han min gamla vän byte skola och då blockade jag honom överallt för ville inte ha nåt med han och göra. Skulle gärna vilja få en stund och prata med högt uppsatta staffs eller Philip han själv och snacka för jag vill gärna komma tillbaka för jag älskade verkligen mutlistaden och det är enklare att förklara när man pratar då jag inte kan förklara allt på text. Det var så fel av mig att jag ens gjorde sådär och har hört att folk som gjort värre saker har tydligen blivit unbannade för ett tag sedan men ska inte jämföra med andra. Hade kört på servern då den hette multistaden i typ 5 månader och nu har jag varit bannad i typ 4-5 månader och jag skulle gärna vilja joina servern och köra på unive för jag ångrar verkligen allt jag gjort mot er det var så dumt av mig! Philip skriver även ungefär såhär: Hoppas att ditt server skapande gör dig lyckligare än vad multistaden gjorde men multistaden kommer du aldrig tillbaka till. Tänker typ såhär med det han skrev. Asså nu heter ju servern unive och det betyder ju inte att jag inte får komma tillbaka till unive utan det stod ju mutlistaden ;) men men vet ej vad ni tycker hade iallafall varit skoj om man fick snacka med er och förklara lite mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte. När jag körde så har jag dock fått felaktig ban då de råkat banna fel person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Att aldrig i hela mitt liv gått över till den där skit servern och bara tänkt multi i första hand som det alltid kommer vara nu då om jag blir unbannad för unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen!

Har du läst våra regler? Ja

sen den där grejen med att heta Ax3l på steam osv osv det skulle vi kunna snacka om ifall vi skulle kunna snacka vc då jag är inte den absolut bästa på att förklara.

Vad menas med väntar på ansvarig staff?
Hej m e l v i n o,

Den som bannat dig ska ta en titt på den, det vill säga att staffen som granskat din överklagan väntar på att Philip ska kolla på den.

Med vänliga hälsningar,

Pubbis - Support
Unive Staff Team

Hej m e l v i n o,

Den som bannat dig ska ta en titt på den, det vill säga att staffen som granskat din överklagan väntar på att Philip ska kolla på den.

Med vänliga hälsningar,

Pubbis - Support
Unive Staff Team
alright.

Tillbaka