Accepterad m.9 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.9

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lennox

Vad är ditt discord namn? M9

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi ahmed är 26 år. Ända sedan abdi var liten har han haft de svårt hamma, abdis mamma lisa hade inget jobb och var mest hemma och tog hand om abdi, medans abdi pappa var medlem i ett krimminelt företag Karl var bara 8 år och han visste vad hans pappa höll på med men Karl och Anna levde med abdi pappa han hete yasin . När abdi blev lite äldre typ vid 16-17 års åldern så hoppade abdi av gymnasiet för han ville börja med de hans pappa gjorde, abdi började smått på gatorna med droger men de blev värre han började leta företag efter ett tag och han hittade ett de ville inte säga namnet efter att de insåg att abdi var stabil till gänget abdi mamma började få tankar på vad abdi höll på med så lisa gick in i Kabdis rum och letade när hon var vid sängen så såg hon en påse på marken under sängen hon tog upp påsen och kollade de var vitt pulver lisa blev ledsen och besviken, de behövde talas vid på kvällen när abdi kom hem så sa Anna kom nu och sätt dig Anna tog upp påsen på bordet och sa vad är detta Karl sprang ut genom dörren och levde med sin pappa under ett bra tag. När abdi blev 24 dog hans pappa abdi blev ledsen och visste att han skulle lägga ner och göra något bra för sin mamma abdi åtevände hem med en lapp Godkännd till byggare välkommen till jobbet imon kl 10:30 lisa kramade om abdi och grät och sa jag älskar dig, sen jobbade abdi hårt och levde med sin mamma som en nårmal familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig Rp jag är seriös av mig och kan vad Roll spel är jag kommer göra många glada . Jag ska försöka få ett bra och seriöst ryckte på servern så folk kommer gilla mig som jag är .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte försöka vinna varje scenario som sker utan de gör inget att de andra parterna vinner scenariot annars är de ingen mening att spela om man är fokuserad på att vinna varje scenario. Man ska inte gnälla bara för att man dör i ett eller mer scenarios.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag t.ex powergaming att man kör i hög hastighet och krockar utan att Rpa på de. Suntförsuft är t.ex något du inte hade gjort irl typ köer och hoppat i full vart på någon kant på vägen bara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag är Rpat på unive innan ca 1-2 är innan och jag vet vad serverns standard är eller hur folk rpar och bete sig jag vet hur jag ska sköta mig hur jag ska följa unives regler medans jag är ig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket bara att jag vet unives regler och att alla kan sin grej inom Rp

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till

hallå har ej rollen så kan ej hoppa där och om de ej fins m9 så är drdoom1238_39180

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka