Nekad m.9 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.9

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lennox

Vad heter du på discord? m9

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 till 6 timmar om dan skulle jag säga

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem i dag men har va

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakt uppgift är att få bort lallare och folk som inte bryr sig om servern och bara gör regelbrott efter regelbrott dessa medlemmar ska inte vara på servern då de gör så att serverns rp nivå är väldigt dålig och ser bara kass ut. Ens servervakts uppgift är oxå att man ska vara en förebild för andra medlemmar på servern samt icke medlemmar så att vi kan vissa att hur vi ska bete oss i servern med bra rp nivå, när det kommer till att folk banna eller kicka så ska man alltid först kicka för att ge dom en chans att förbättra sig men när det kommer till grovare saker så ska vi banna och skicka ut i ban bevis så kan servervakt ansvariga sköta resten och vi servervakter ska inte leta efter problemen det är staffsens jobb utan att vi ska låta problemen komma till oss.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag har varit Servervakt innan och jag är en bra exempel av en bra förebild då jag hjälper medlemmar på servern samt icke medlemmar som behöver hjälp med saker och thin som de inte vet, Jag vet allting om servervakt om hur det fungerar ingame samt på disorden samt så är jag en trevlig person och väldigt hjälpsam som vill hjälpa till servern att utvecklas samt hjälpa alla som behöver hjälp det är därför jag vill bli servervakt på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är väldigt dåligt när det kommer till roller samt banna, som servervakt så ska man absolut inte abusa överhuvud taget det kan vara som exempel ressa under scenario, ha toggleid under ett scenario samt banna runt som man inte får göra och om man abusar som servervakt så kan få ban för sv abuse som är verkligen dåligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka