Nekad m.ö.nZ | Ban Överklagan [.william.07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m.o.nz

Vem var det som bannade dig? william07 o krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-13 180201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglen brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och mitt gäng var på oilriggen och vi var runt 20 personer sedan så sprang jag bara runt så hör jag någon igenom marken säga ta upp dina händer vi går upp och då inser jag att de har en av våra grabbar kidnappade och då väljer jag att spinga upp och säga till alla att det kommer folk och då står vi typ 15-20 beredda sedan så går de upp och då ser jag hur han håller en som är med i vårat gäng då väljer jag att skjuta han som går bakom han och eftersom vi redan börjat skjuta så fattar jag inte vad grabben skulle förhandla om då de bara kom dit för att skjuta. Men jag springer fram till grabben som håller vår grabb och skjuter han i huvudet då vi redan börjat skjuta och det fanns inte något och förhandla om. Sedan så proddade vi lite drog och sprang runt på oilriggen sedan så blir jag tillkallad till support och då drog krato in mig och vi hade en bra disskution och han verkade förstå mig sedan så lämnar jag supp och blir tillkallad yttligare en gång och då sitter william07 där och då säger krato att vi tydligen inte var klara och han gick imot mig helt och ville inte förstå mig längre sedan så började jag argumentera med william och då bara disconnectar han mig från ingenstanns sedan placerade han en ban och indragen krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag tycker den är felaktig då jag inte fattar vad de skulle dit och förhandla mot 20 pers alla kriminella och beväpnade. och de hade rånat våra grabb så hade allt rätt till att skjuta de då dem stormade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag fått en del bans på mig det flesta är felaktiga men vissa rätt placerade och har lärt mig utav mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja enligt william skulle jag förhandlat med dem vet dock inte över vad de hade ett mål med att storma och döda oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte indirekt då jag inte ser vad jag gjorde fel. Då det var 20 vs 4 personer. Tycker helt ärligt att dom inte spelade under suntförnuft då i verkligheten så går du inte 4 personer imot 20

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

vill att någon annan en krato eller william07 tar denna :)

Helst 320 eller toris

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka