Accepterad m.ö.nZ | Ban Överklagan [Wiking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m.o.nz

Vem var det som bannade dig? riktigawiking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-10 151935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte då jag hade skjutit mot personen innan detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag åker in i vårat gänghus så är det någon från våran allians som har tagit våran bil jag frågar vem han är och vad han gjorde i huset sen så började han hetsa så då rikta vi och sköt mot han sedan kom han tillbaka och letade efter oss då när han pratar med oss hoppar jag ut och riktar och säger ut ur bilen och skjuter han då han inte stannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig då jag hade skjutit mot han tidigare vilket jag har klipp på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har lärt mig av min tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vet inte riktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte direkt då jag inte gjorde något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka