Accepterad m.ÖNZ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-13 205741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag blev då bannad för jag landade en helikopter på piren, då jag och några i mitt gäng jagade en helikopter som först landade på motorvägen men lyfter igen då följer vi efter den och han märker det då landar han helin på piren som då är en grönzon då vi följer efter och också landar och då blev jag bannad direkt. då enligt mig är det samma sak som att man jagar en bil på marken och då får man ju inte åka till en grönzon vilket han gjorde ändå så jag tror att staffen inte såg hela scenariot då hade han nog fattat vrf vi landade på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och några i mitt gäng jagade då en heli som var med i ett gäng som vi har krig med då följer ju vi självklart efter då försöker han som var med det andra gänget landa på motorvägen men misslyckas då lyfter han och flyger mot piren då följer vi efter och han landade och vi gjorde de samma och då blir jag bannad direkt utan någon varning eller t.ex att staffen skriver i lokal ooc att vi inte ska landa då hade vi ju såklart inte gjorde men som sagt så såg ju ludde inte hela scenariot så jag tror bara att alt eskalerade .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig men fattar luddes beslut men om han hade sätt hela scenariot så tror jag det hade sätt annorlunda ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina gamla bans och har inte gjort om något av det jag har blivit bannad för tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte landat på piren och kanske bara kört över piren och hålla mig över piren och inte landat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte landat på piren.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka