Accepterad Måsen2003 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Måsen2003

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spitzzie2K/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? MÅSEN#3002

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Nilsson och är 24 år gammal han har bott i Småland hela sitt liv och jobbat som bonde men har nu bestämt att flytta och se hur det är och leva stadslivet. Thomas är en väldigt schysst och ödmjuk människa men han har även aggressions problem och kan verkligen tända till när det väl gäller. Han e väldigt intresserad av bilar och motorer och har tidigare varit mekaniker. Och Roger har också ett stort intresse för att festa och dricka lite hembränt. När han var liten så hade han inte så mycket vänner och va väldigt mobbad och hade mycket problem hemma. Hans pappa var alkoholist och väldigt aggresiv mot mig och min mamma, Och min mamma va väldigt deprimerad och led av psykisk ohälsa min pappa slog mig och min mamma väldigt mycket eftersom han då va väldigt aggresiv och fick utbrott väldigt lätt. Till slut så vågade min mamma gå till polisen och anmäla allt han hade gjort mot oss så blev det rättegång och jag fick vittna mot min pappa när jag var 15 år gammal, han blev dömd till 9 års fängelse och min mamma hittade en ny man som va mycket snällare och behandlade oss bra. Nu har jag bestämt att jag ska flytta och hitta nya vänner o starta ett nytt liv. Thomas hoppas verkligen att han ska kunna få ett bättre liv i staden och att han ska kunna glömma bort det dåliga i sin barndom, Och kanske även hitta sig en fru och skaffa familj.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat väldigt mycket roleplay men har spelat på ett annat konto skaffade ett nytt. Och sedan så är jag väldigt seriös när jag roleplayar och vill även inte bryta några regler för vill att alla ska kunna spela på en seriös och rolig five m server. Och vill ju såklart ha kul när jag spelar men vill ju att alla andra ska ha lika kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att eran server verkar vara väldigt seriös och rolig, och det verkar även vara mycket folk inne på eran server och det blir bara ännu mer kul.

Hur hittade du Unive? Hittade eran server inne på five m och kännde direkt att jag behövde skicka in en ansökan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så rolig RP som möjligt för både mig och alla andra. Och att även kunna leva sig in i en karaktär som om de vore verklighet. Och målet för mig i stan är väll att lära känna folk i stan o försöka skapa sig ett namn så folk vet vem man är typ.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon för tillfället för att jag tog en paus med rp men hittade eran server så kände att de va dags o börja igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka