- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 1246 — Tredjepartsprogram
Anledning: använder sig utan step + blink ljuid
Personal: Basse
Datum: 2026-07-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var dum i huvudet och hade högre köttljud och att de lätt högre när jag hoppade det var ej bra gjort av mig och jag ångrar det. Jag spelade på en annan server med mina irl polare så glömde jag ta bort det innan jag gick in på servern. I morse visste jag inte att jag skulle bli medlem och kriminell på servern. Hade jag kunnat tänka lite tidigare och inte hade haft en sjukdom hade jag kanske klarat av att ta bort den.
Tar du ansvar för det som hände? Abslout. Jag vet att jag har gjort fel.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag måste tänka innan jag gör saker. Kanske till o med skjuta o springa inne på min dev server nästa gång så jag vet om vilket soundpack som jag har inne på servern. Jag kommer inte göra om detta och hoppas ni kan tro på det för jag är inte en problemspelare egentligen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag ska motbevisa att jag aldrig kommer att göra om detta. Och för att jag är en seriös kille och inte någon som ba skiteri sina misstag och hoppas verkligen ni kan tro på detta för tycker verkligen om unive mycket.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men staffsen har de och de beslut de tagit är rätt.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja