Accepterad mårtengoose | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mårtengoose

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? dj.gubbs

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Mårten Gås, en karaktär uppfödd i norra delarna av Sverige. Han var som barn väldigt intresserad i mekanik vilket ledde honom till att söka fordonsinriktat gymnasium. I sitt barndomshem präglades Mårten av två alkoholiserade föräldrar och var därför tvungen att bo i en fosterfamilj. Detta speglar hans personlighet genom att han har ett kortare temperament och har alkoholen nära till hands. Trotts problematik i barndomen har han verkstaden varit hans fristad, här har han kunnat vara sig själv, knyta nya kontakter och glömma det förflutna. Mårtens framtidsplaner är att flytta in i denna nya stad och försöka hitta ett jobb inom motor-branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldig hög RP nivå där jag spelar en dynamisk karaktär som ger upphov till mycket intressanta scenarion. Mitt främsta mål är inte att tjäna pengar, gå med i något gäng eller dyl. mitt mål är att spegla den livsstilen som går att återfinna i det verkliga småstadslivet i Sverige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Precis som jag var inne på under frågan " Vad kan du bidra med till serverns RP?", så rollspelar jag främst för att jag och motpart ska få ut ett givande scenario, helst ett skratt i form av ett spännande, interaktivt scenario. Ett exempel på detta kan vara när Mårten åker runt i sin gamla raggarbil och blir stoppad av Polisen. Istället för att käfta emot och undvika böter, spelar jag med den respekt som det skulle innebära i det verkliga livet, där jag är respektfull, men också lite småkaxig utan att bli för "defensiv", allt för att kunna bidra till ett dynamiskt scenario. Detta anser jag är raka motsatsen mot att exempelvis bara spela för egen vinning genom att försöka "klara" sig mot polisens kontroll.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått samtliga ut av serverns regler. Ett exempel på FiveM serverns regler är att du alltid måste lyda NLR-Regeln, det vill säga att om din karaktär dör så får du inte, under några omstädigheter minnas det som hände i scenariot som gjorde att din karaktär dog. Ett konkret exempel på detta är att man försöker hämnas på sin mördare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket. Har spelat på denna server tidigare, under 2021. Då gick jag under karaktären Pekka Järvinen och blev väl omtyckt av dåvarande aktuella spelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Återigen, har RP'at förrut på denna server. Hänvisar till min tidigare ansökan som blev accepterad under namn "PekkaJärvinen"

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka