Nekad Mårten | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mårten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julian

Vad är ditt discord namn? birdiemike

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Björnson och är en adopterad kille från Algeriet, Han blev adopterad när han var 9 månader gammal eftersom hans föräldrar kunde inte ta hand om Mustafa som hans namn var då, Mustafa var flyttad till ett adoption center i Sverige, Han blev adopterad och hans liv blev bara bättre och bättre, Han lever nu med sina föräldrar och han har ansökt till et jobb, Han är nu 22 år gammal och är en smart framgångsrik man, Oliver hade det tufft i sin uppväxt med bland annat mobbning och hot, allt det eftersom att Oliver hade inte samma hudfärg som de andra barnen i skolan. Det har Oliver med sig och har lärt sig mycket från det, Han har det tufft med vänner även i denna åldern men det går framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket glädje och blandade känslor. Te x som drama Kärlek.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag behöver inte vinna alla scenarion och jag förlorar så tar jag det, tänka på andras bästa .Kolla uppifrån situationen brukar jag säga.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, tidigare medlem, Exempel på regler är rdm och vdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på de flesta av fivemsveriges servrar och jag har varit medlem, kriminell och staff på många av dem. Jag vet hur man ska rpa som de olika rollerna och har goda kunskaper inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har en funktionsnedsättning som heter språkstörning, Men jag använder så klart push to talk.

Nekad. Utveckla: "Vad kan du bidra med till serverns RP?" samt "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka