Nekad Mårten fkn Andersson | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mårten fkn Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198915269156/

Ditt Hex-ID: 110000138ec3224

Vad är din discord tagg? VINBÄR#1070

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag vart bannad pga av att jag slogs mot min brorsa (in game). Vet inte varför de klassar det som lall när vi inte störde folk eller slogs mot andra folk. Utan vi slogs för att vi hade bråkat i bilen påväg till en carmeet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här var det: att jag och min brorsa in game (Bert Larsson anime#0666) hade bråkat lite grann i en bil påväg till en carmeet när vi väl kom fram så bråkade vi mer med att kanske slå ett och ett annat slag vilket somsagt hade en anledning bakom det hela. Vilket efter en liten stund ledde till att jag och anime#0666 blev bannade i 4 dagar för att vi "lallade" när vi som rp personer bråkade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det var en felaktig ban eftersom att allt hade en anledning. Samt att vi kanske hade kunnat få en liten varning ingame te.x att en staff skriver pm i fiveM att sluta som en varning. Istället blir vi 4 dagars bannad vilket gör mig lite frustrerad. Men hur som helst så är det en felaktig ban eftersom att jag och anime#0666 hade planering bakom det hela och slogs inte med andra personer utan bara jag o han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit felaktig bannad typ 2 ggr men jag har även blivit bannad en gång för korrution (tagit ut pengar ur en meko kassa). Visste ej ifall jag skulle ta med felaktiga så jag gjorde det ändå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit bråket verballt istället efter kanske en varning vilket hade varit bättre än 4 dagar vilket är ganska lång tid för att bara slå typ 3ggr var på varann. Förresten så gav vi varann ipren osv så vi hann precis att sluta bråket innan vi vart bannade. Men somsagt kunde vi aggerat på lite andra sätt men nu vet vi att vi inte får bråka fysiskt i allafall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt så har jag lärt mig att inte slåss / bråka fysiskt utan att jag istället så ska jag jag ta det verbalt istället.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka