Accepterad Månsafesen | Whitelist ansökning [Edde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Månsafesen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: M4nsafesen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198158131705/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Måsse#5219

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2001

Berätta om din karaktär. En ung kille som flyttar till stan för att tjäna ihop pengar till gården han har hemma, familjen bor på landet så träffar inte dom ofta men gården håller på att gå i konkurs och han hörde att man kan tjäna bra pengar i stan därför vill han flytta dit han är 22 år gammal, 195 lång och han har intresse av maskiner och bilar och gillar att vara på bilträffar osv, tar livet som det kommer. har respekt för polisen och behandlar andra som han blir behandlad, gillar att jobba och är skötsam, har inget register av brott tidigare utan är skötsam.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till roleplay och spela realistiskt, följa regler osv, jag har inga mods o inget fusk, gillar roleplay o tycker de e kul när de funkar, gillar o köra moddade bilar och hänga på bilträffar osv, intressant med polisen och hur man måste köra enligt fartgränsen osv. Också roligt med konfrontation med polisen eller andra spelare om olika händelser, det gör rp riktigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även polis i framtiden.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 15 kanske jag har inte spelar mycket rp innan

Hur hittade du Multistaden? Gick in på FiveM och sökte mest spelare i sverige och där är denna, därför vill jag gärna spela på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar lite på färjestaden RP annars ingen rp tidigare så är väldigt ny till det

Senast ändrad:
Kul att du vill bli whitelistad på Multistaden

Utveckla gärna lite mera tack :)

har skrivit lite mer nu, om det inte räcker säg gärna vad jag ska ändra, vill gärna in o spela så snabbt som möjligt! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka