Nekad Måns1337 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Måns1337

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004551879/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Måns#5551

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 24 år gammal snubbe som är utifrån landet och är en snäll och rolig person som gillar bilar och lever för att njuta av livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive verkar som en rolig server med mycket bra folk, jag vill bidra med att vara en bra och rolig karaktär så folk får ett litet extra leende på läpparna :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelare aktiv nästan hela tiden och det verkar hittills som de finns mycket roliga och snälla människor på servern.

Hur hittade du Unive? Såg den på listan när jag leta servrar, även sätt folk som streamat på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en rolig karaktär så folk får ett extra leende på läpparna som jag sa innan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill bli chef över något så jag kan tjäna mycket pengar och köpa mycket coola bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte spelat på ett tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka