Accepterad Måns | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W0Lze

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/69699696777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mandus

Vad är ditt discord namn? W0Lz#9759

Vad är ditt födelsedatum?
9 Juni 2007

Berätta om din karaktär.
Min karaktär heter Måns Larsson och är 25 år. Han har haft en dålig uppväxt med rika föräldrar som inte tyckte om att han levde på deras pengar och i deras hus när han var över 18 år så dom sparkade ut han ur huset för att få leva på egen hand. Hans föräldrar var i ett kriminelt umgänge och fick de mesta pengarna där ifrån. Med bara 1000kr så vill han göra allt för att kunna få en slant. Han drömmer om att få till sitt liv. Han söker ständigt efter jobb och små jobb han kan få en inkomst från. Han har inget hus och bor i sin bil. Han blir lätt ledsen eller arg och hans känslor kan skifta från skratt till arg fort. Han är trevlig och kan prata i timmar när han väl pratar med någon. Han kan va lite bortskämd och dryg men inget som han egentligen är menat illa. Han vill gå i sina föräldras fotspår och försöka fixa sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive?
För mina vänner kör på den och det är min favorit server. Den är också den bästa av alla. Har också kört en vecka på den så har lite saker på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?
Det är mycket snälla folk och de flesta är trevliga. Der finns så mycket att göra också. Det är många som kör och det ger mig en mer realistisk känsla än att åka runt i en tom stad.

Hur hittade du Unive?
Blev tipsad av vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel?
Mitt mål är att gå i mina föräldras kriminella fotspår och visa dom att jag kan klara mig själv. Jag vill också få till min ekonomi i balans på de snabbaste och lättaste sätt möjligt. Jag vill få nya vänner genom att gå med i gäng eller bara bli kriminel partner med någon. Jag vill bli den största och farligaste bossen i Unive staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive?
Jag vill uppnå seriöst rp och ha det roligt. Jag vill träffa nya folk och få ny vänner. Jag vill rpa igenom bra scenarion och vill få nya kontakter. Jag vill också ge andra spelare samma möjligheter genom att vara seriös och inte sabba för folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör bara på Unive när kag kör FiveM.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top