Nekad Måns fbmk | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Måns fbmk

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199559894869/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f586755

Vad är din discord tagg? 1.mans

Vem var det som bannade dig? ABBE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 161230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag moddade och jag ångrar de enormt, jag inser nu att jag inte borde gjort de, och förstöra för servern. Nu vill jag gå in på servern och rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare hade jätte tråkigt så vi valde att gå in och modda på Unive Roleplay, som sagt jag ångrar de enormt efter jag blev fivem bannad i 300 dagar sen så valde jag att sluta spela fivem, och nu vill jag komma tillbaka och inte göra om de jag gjorde! Jag ångrar de enormt och vil så hemskt mycket komam tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, de var verkligen inte en felaktig ban. Jag förtjänar den bannen och fivem bannen. Jag har använt den tiden till att tänka på vad jag hade gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte modda. Jag har lärt mig vad jag har gjort fel och ska ABSOLUT inte göra om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt, jag ångrar de enormt. Eftersom jag hade moddat och försökt förstöra serverns RP så ska jag ABSOLUT inte göra om de!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka