Nekad Måns Ekdal | Whitelist ansökning[Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? ÄLB#0069

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Måns är 20 år gammal, och gillar bilar och hatar poliser. han gillar även att köra runt och leka med sin saab. han har haft det jobbigt i skolan när han var ung. han kom i slags mås typ en gång i veckan, och han har också blivet avstängd av skolan fåtal gånger. det var allt

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är bra på att rolespela och är vällldigt acktiv på server.jag kommer vara inne nästa alla dager i veckan minst en timme per dag. jag kommer också försöka bli kriminel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vet inte för jag är väldigt acktiv och bra på rolespel. jag kommer även för söka sprida sörvern till mina vänner.

Hur hittade du Multistaden? av en kompis som heter Scopezz #3109 på discord men han blev bannad för rdm. så nu kör jag själv istället för jag kunnde inte sluta spela för server är så bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att har kul och bli knark langare och vapen säljare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag kör bara på bra serverar och denna är den ända bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka