Måns Ekdal | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag skulle vilja söka till jobbet Bilfirma

Vad heter du IRL? Albin Lindgren heter jag.

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att jag verkligen skulle passa som chef där jag gillar bilar, jag kan mycket om bilar. Jag kan också ta emot kritik från personer/ ge. bli inte stressad lätt och är jätte trevlig människa som är lätt att prata med. och för förra chefen rekommenderade mig som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är bra på bilar och gillar det i botten av mitt hjärta. Jag är även bra på att hantera stress/ prata med människor. jag kan mycket om datorer och bilar.

Berskiv din karaktär? an har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamilj för hans biologiska föräldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men endå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb för det jobbet måsta man ha utbildning så måns måste gå i skola igen och få utbildningen han hoppas verkligen att han klarar alla test så han kan få jobbet, som ulla karin chef för han gillar bilar och lastbilar, alla sorts bilar. måns är född på 2000 talet och fyller år 09/11.han gillar inte att fylla år då för det är blött och snöigt ute då. han har tängt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycket, Måns hoppas verkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 2 timmar per dag. om inte mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, jag skulle aldrig sluta spela på multi.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag kör inte på en annan server nu men jag har ör på många engelska pr servrar men dom var inte så kul för att det var inga bra staff, owners på dom.

Har du läst våra Regler? ja

+rep jag e chefen som avgått nyss detta är min biträdande han är väldigt positiv på sin arbetsplats och han vet vad han gör han är den mest engagerade personen på arbetsplatsen och han vill allas bästa jag hoppas du blir chef då du är en perfekt person för jobbet

+rep jag e chefen som avgått nyss detta är min biträdande han är väldigt positiv på sin arbetsplats och han vet vad han gör han är den mest engagerade personen på arbetsplatsen och han vill allas bästa jag hoppas du blir chef då du är en perfekt person för jobbet
Tack<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka