Dubbelpost Måns Ekdal | Chef-jobb ansökan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtfirman vill jag söka till.

Vad heter du IRL? Albin

Hur gammal är du? 06. så 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 267

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag gillar att sälja båtar, jag älskar att vara ute på havet och fiska så jag tängte att detta jobbet passade mig jättebra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja, jag är sikt bra på att simma och köra båt. jag har haft båt nästa hela livet när jag var liten så åkte jag och fisade varje vecka sen när jag fic köra själv så köpte jag en båt och började köra båt varje dag. så jag vet mycket om båtar.

Berskiv din karaktär? han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamil för hans biologiska föreldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men endå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är gansa nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb, jobbet är båtföretager för han gillar att köra runt med båtar. måns är född på 2000 talet och fyller år 09/11.han gillar inte att fylla år då för det är blött och snöigt ute då. han har tängt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycke, Månd hoppas värkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta.

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar i veckan minst 2 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklar detta är ju den bästa server som finns varför skulle jag. jag kommer aldrig sluta spela på er server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag kör inte på en annan server nu men jag har kört på många engelska Rp servrar men dom var inte så kul för att det var inga bra staff, owners på någon av dom.

Har du läst våra Regler? jepp nästan alla håller fårtfarand på att läsa dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka