Nekad Måns Ekdal | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/

Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e

Vad är din discord tagg? ALB The Pinne#6969

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combat logg ~ᆯ Hammarl0f. Återstår: 6 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett grovt regelbrott som jag nu ångrar, men själv tycker jag att det var rätt av dom att banna mig. men jag saknar servern jätte mycket nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. asså jag är riktigt ledsen för det jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte alls felaktig. jag erkänner allt jag har gjort och kommer aldrig neka till det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. om jag skulle varit bannad innan skulle jag har lärt mig att man inte fick göra det jag blev bannad för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde skitit i snubben och inte jagat han då skulle inte detta hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? yess jag har lärt mig att aldrig combat logga igen. det är inte värt det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka