- Meddelanden
- 461
- Reaction score
- 44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/
Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e
Vad är din discord tagg? ALB The Pinne#6969
Vem var det som bannade dig? JJ
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming ~JJ.. Återstår: 4 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett fel som var Grov powergaming. och jag erkänner jag gjorde fel. jag ber om ursäkt för det jag gjort
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hämta min vän när jag kom dit var min bror där och höll i min vän som nu var död. vi skulle åka till sjuk huset och så tappade jag kontrollen över bil och krockade in i en vägg (inte rakt in) efter det fög min bror ut ur bilen och jag hoppade ut för att kolla hur det gick med dom det far då jag gjorde fel jag sa att jag hadde ont och gick till dom jag tog upp dom gick till bilen då kom en annan snubbe och så hoppande jag ut och sa jag har för ont kan du köra då tog han bilen och körde ifrån mig sen gick det en minut och jag blev sedan bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig bann men nu har jag verkligen lärt min hur jag ska rpa i et sånt cenario.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga . men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat sitta kvar i bilen och skrikit aj och försökt att få hjälp istället för att hoppa ut och börja ta upp dom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e
Vad är din discord tagg? ALB The Pinne#6969
Vem var det som bannade dig? JJ
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming ~JJ.. Återstår: 4 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett fel som var Grov powergaming. och jag erkänner jag gjorde fel. jag ber om ursäkt för det jag gjort
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hämta min vän när jag kom dit var min bror där och höll i min vän som nu var död. vi skulle åka till sjuk huset och så tappade jag kontrollen över bil och krockade in i en vägg (inte rakt in) efter det fög min bror ut ur bilen och jag hoppade ut för att kolla hur det gick med dom det far då jag gjorde fel jag sa att jag hadde ont och gick till dom jag tog upp dom gick till bilen då kom en annan snubbe och så hoppande jag ut och sa jag har för ont kan du köra då tog han bilen och körde ifrån mig sen gick det en minut och jag blev sedan bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig bann men nu har jag verkligen lärt min hur jag ska rpa i et sånt cenario.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga . men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat sitta kvar i bilen och skrikit aj och försökt att få hjälp istället för att hoppa ut och börja ta upp dom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.
Har du läst våra regler? Ja