Nekad Måns Ekdal | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? IRL heter jag Albin

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Vad heter du på discord? ALB The Pinne#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mest på helger men spelar på vecker mellan 15:00 till antingen 17:00 eller 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? I två månader typ nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rpat som vanligt och om jag ser någon göra något fel skulle jag antingen rapotera det vidare om jag inte kan göra något. om jag kan göra något skulle jag beror på vad han har gjort. varnat hen/ kicka hen/ Bannat hen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa till att göra unive ttill en server där alla ska vara trygga och där alla följer reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Om jag blir godkänd kommer jag bidra med att hjälpa till. och hjälpa dom som värkligen behöver hjälp. om jag måste banna någon så kommer jag förs tänka sen banna sen änu en gång kommer jag täna över varför hen gjorde det och hur jag ska kuna ändra så det inte händer igen. sen efter det kommer jag ta den bann som jag nyss gjort, till högre medlämar så dom kan förlänga hens ban. om det behövs.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kännar att jag vill hjälpa till och göra unive till en av dom bästa servrana. jag kommer vara snabb på att kicka nör det behövs samt banna.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hålla koll så det inte förekommer rdm vdm och allt det. jag kommer vara Strikt och kommer inte låta något förstöra servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan några komandon men inte mycket men jag lär mig snabbt.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är wl på serven.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har två som jag mins men dom var i början är mitt liv på serven. första gången var det så här...
vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga . men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.

andra gången var så här...
jag skulle hämta min vän när jag kom dit var min bror där och höll i min vän som nu var död. vi skulle åka till sjuk huset och så tappade jag kontrollen över bil och krockade in i en vägg (inte rakt in) efter det fög min bror ut ur bilen och jag hoppade ut för att kolla hur det gick med dom det far då jag gjorde fel jag sa att jag hadde ont och gick till dom jag tog upp dom gick till bilen då kom en annan snubbe och så hoppande jag ut och sa jag har för ont kan du köra då tog han bilen och körde ifrån mig sen gick det en minut och jag blev sedan bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej deg gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka