Accepterad Måns Byström | Ban överklagan (kevin756756)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Måns Byström

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Måns Byström

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Autism2468/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Johan Persson

Vad är din discord tagg? Holken#1016

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, skippar alla rödljus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kört emot rödljusen för mycket. För att jag inte förstod den regeln vilket jag gör nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Väntade på en polare vid sjukhuset som jag hade skjutsat dit som behövde vård.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och. Eftersom jag brukar köra lagligt, men vid speciella tillfällen åker jag emot rött. Personen skrev ju dock att jag gjorde det för mycket, och i reglerna stod det klart och tydligt att man ska stanna för de så mycket man kan, vilket jag gör.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket, eftersom att jag är en person som lär mig ifrån mina fel. NNågon var felaktig och någon missuppfattad, men lärde mig fortfarande något. Jag tror att en ban är ett sätt att hjälpa en person att förstå vad den gjort och att det inte går till så, och en lyckad ban är när person inser det. Jag inser efter mina bans att jag inte kan bete mig på ett speciellt sätt, och därefter spelar på ett annat sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stanna vid fler rödljus. Sen kanske fråga en mod om scenarion osv. Men definitivt att stanna mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och ja jag kommer göra annorlunda. Jag kommer inte åka förbi så många rödljus och jag kommer vara mer ansvarsfull i trafiken. Det är lärt mig också är att det finns en viss gräns för allt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka