Nekad måns | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

köttbullar1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-1
Användarnamn: måns

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mompi123/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mompi123

Vad är din discord tagg? rally_kalle 2.0#8164

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft och undviker staff ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag inte ville komma support när dom sa det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt en staff kom till mig och sa att jag skulle komma väntrum på support men jag frågade varför sen kom en staff till så dom var två men jag ville inte joina för att jag inte fick en anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjort fel för att jag inte lyssar på dom och bara står och tjatar varför hela tiden men jag ska göra som dom säger

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm suntförnuft bete dig rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lyssnat på dom och gjort som dom sa och inte fråga varför hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att lyssna på mod staff eller vad som som är admin

Har du läst våra regler? Ja

Låter ändå som att du har fattat felet, det som du skulle ha gjort och visat lite mer när du skriver en ban överklagen är att försöka förklara lite mer noggrant om vad du gjorde för fel och vad du har lärt dig från ditt misstag. Försök omformulera dig lite så man verkligen förstår att det är inget som kommer att ske igen. Ska läsa igenom denna lite mer noggrant sen men tänk på vad jag har skrivit. :) Mvh Simon //Öppen Pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka