Nekad måns | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

köttbullar1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-1
Användarnamn: måns

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mompi123/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mompi123

Vad är din discord tagg? rally_kalle 2.0#8164

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft och undviker staff ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag skulle komma support men jag ville inte göra det för jag ville ha en bra anledning för att jag bara vart bringad och sen säger dom att jag ska komma support men jag frågade varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil vänta på bärgaren sen va dom sega så jag rpa att min gubbe vart förbannad och jag skickade medelande till dom sen så kom han hämtade min bil laggade den på mekonomen sen så vart jag förbannad efter så jag sparkade på deras bil och åkte där ifrån sen så åkte jag runt en stund och jag vart bringad och dom säger sätt dig i väntrum på support och jag frågar varför för att jag undrar vad jag gjort och det dom säger är sunförnuft och jag frågar vart och när men dom säger sunförnuft sen sätt dig i väntrum på support men sen fick jag 10 sec på mig att joina väntrum på support annars skulle jag bli permanet bannad men jag hittade inte väntrum på support så jag han inte joina sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker lite både och visst jag hade kunna joinat väntrum på support en att sitta och fråga varför men att få permanet banna kanske var lite att ta med att få ban en att få några dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm rdm bete dig men det var konstigt att jag vart bannad för bete dig för jag rpa bara

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja lyssnar bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka