Nekad Månenn | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Månenn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Månel

Vad är ditt discord namn? Månen#8364

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Martin Karlsson och vara 23 född 1999/07/14, han är född i Sverige och är svensk och han är född i en bra och snäll medelsrik familj, hans pappa är intresserad av fordon så därefter har Martin blivit intresserad av fordon också, Martin kommer också vara snäll och trevlig och hjälpsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra det roligare att spela och spela bra Roleplay, jag har inte kört mycket fivem men jag har kört mycket på andra spel så jag har koll på rp och därefter kommer det vara roligare och spela, jag kommer också vara väldigt social när jag rpar och jag kommer inte vara ute för att bli kriminell

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att inte bara en själv ska vinna, båda ska vinna för då blir det roligare och då blir det bättre rp när det är roligt

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på unive på youtube länge sen skaffa jag en bättre dator o skaffa gtq och fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka