Nekad Månen | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Månen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840094899/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Blomqvist

Vad är ditt discord namn? Månen#9298

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Ekhagen. Född den 14 april 1997. Son till Patrik Ekhagen och Sandra Ekhagen.
Han hade två bröder å som var 5 år äldre än han. De både i samma hus hela deras liv tillsamans tills deras brorsor började på gymansiet och flyttade till egna bostäder.
Olle både själv med hans mamma och pappa i resten av åren. Han hade det inte så bra under sin skol gång, problem med mobbning och betyg. Detta gjorde att an blev lätt sur
på saker och ting. Lite högre och arga temprament fick han destå
äldre han blev.
Nu ska han flytta hemifrån och vill skaffa jobb med hög lön. Han har haft intresse inom vård och omsorg under tiden som ung.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rp och gör nästan inget annat och har kollat och spelat lite och eran server är väldigt rolig att spela på och har letat efter en bra server som man kan rpa på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kollat på en massa streamers och kört lite själv och den är väldigt rolrig utan alla rättigheter och kommer vara mycket roligare att rpa med alla rättigheter

Hur hittade du Unive? kollade på streamers och hade en kompis som spelade på eran server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min rp så det blir både roligt för mig och andra spelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna nå en bättre rp nivå så det blir roligt för både mig och andra spelare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka