Nekad Månen | Ban överklagan [Spooxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Månen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840094899/

Ditt Hex-ID: 1100001347120b3

Vad är din discord tagg? Månen#9298

Vem var det som bannade dig? spooze

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte hjälpte bara ett par poliser

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en polisbil som voltade och fråga hur de gick skulle ringa sjukvårdare ingen svarade så åkte till sjukhuset ingen var där så skulle jag ner och säga till dom att det bara var lars på sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte som jag streamsnipade efter som jag inte vet vem det är som streamar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan men det var mitt fel och var ett missförstånd men har lärt mig att tänka efter lite

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget eftersom jag inte vet vem det var som streama

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för har inte streamsnipat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka