Nekad Månen | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Månen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840094899/

Ditt Hex-ID: 1100001347120b3

Vad är din discord tagg? Månen#9298

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en som drog mig i huvan och följde efter den personen och blev lite konstig så det var som jag på något sätt kämpade emot som man inte kan göra i verkligheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i palace jag och en annan skulle hämnas på en person för de var ett scenario innan så då ville min karaktär hämnas henne och vi skulle planera hur vi skulle göra de vi försökte att smyga in till kontoret men då så kom dom på oss försökte vi hitta en annan väg in och hittade en annan väg in sen blev vi på komna igen sen gick vi in i deras förråd och blev på komna ännu en gång till sen skulle dom slänga ut oss men jag hade redan gått ut och ställt bilen lite bättre och gick in igen så såg dom mig och sa att jag måste gå ut sen började vi argumentera och till slut drog hon mig i huvan och blev ett missförstånd och då börja dom tro att jag lallade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kunde ha gjort bättre av mig men tyckte att dom kunde prata om det med mig istället för att inte säga något och banna mig i 5 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag ska kanske tänka på de lite mer och försöka så att de inte händer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat va lite mer tydlig att jag inte lallade §

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer tydligare att jag inte lallar medans jag är ic

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka