Nekad Mäktigt | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mäktigt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? Colinbollen

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Casa meron är en ung kille från Algeriet som kom till ett främmande land med mycket hat och sorg inom sig då hans familj blivit dödade.
Det började som barn han blev smått involverad i små snatteri och små slagsmål.
När hans familj blev dödad blev hans liv turbulent.
Han började med att råna och hänga i stora gäng som han snart skulle ta över.
Han är en bra, smart, rolig och väldigt snäll bakom allting.
Han hamnade snett och begick mord samt små terrordåd.
Men en dag kände han att han vill byta bana i livet och börja med att förändra sitt liv för att bli en bra förebild då han vill ha en liten familj.
En man som nu vill jobba som normalt och han är mycket intresserad av bilar, att bli brandman samt sjukvården.
En mycket begåvad kille som bara tog fel väg i livet och hoppas nu på att få en ny chans till att förändra sitt liv.
Han vill gottgöra dom han har gjort illa och se till att lämna allting bakom sig.
Han har tidigare jobbat på Qpark och skulle kunna söka tillbaka till det jobbet, även söka andra jobb för fler möjligheter.
Han har även jobbat som bilförsäljare och trivdes med det jobbet, han har mycket erfarenheter från olika arbetsplatser som han tagit med sig till framtida arbeten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med go skön och härligt rp som ändå är på en seriös och hög nivå inom rpn. Kan bidra med lite erfarenhet så kommer inte hit som medlem utan att veta vad jag gör jag vet ju liksom grunden inom rp och hur man ska bete sig tex inte slå folk på torget osv…

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så det blir roligt för båda parter och inte vara ena parten i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har löst och förstått dom: Vdm man kör på nån med sin bil/annat fordon. Rdm man dödar någon utan anledning. FEAR RP MAN SKA VÄRNA OM SITT LIV ALLTSÅ OM NÅN RIKTAR MOT EN SÅ SKA MAN ROLLSPELA RÄDD. Combatlogging man lämnar i ett scenario som tex kidnappnings scenario för att man inte vill tex att dom ska ta ens vapen eller så.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Rpat på swewawe lite innan och nån annan server tror den heter valize men tyckte dom servrarna inte var så bra så min kompis tipsade mig om unive och har spelat lite som icke medlem men har fattat man kan gör mycket mer som medlem så därför jag gör en ansökan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget jag vill tillägga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka