Accepterad mägi | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mägi

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Användarnamn: mägi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198391711049

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Autism Sepo#6051

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Nabil, 29 år gammal men 48 i hemlandet. Relativt ny i staden så han är inte den rikaste, men han har många vänner och det tycker han är de som räknas. På sin fritid handlar allt om fotboll, just nu går de inte så bra för hans favorit lag Chelsea men de är inga sura miner för de.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt aktiv på servern, finns väl inte mycket mer o säga än det. Tycker ändå jag sköter mig och jag spelar för att ha kul, men ändå seriöst. Detta är den servern som har fallit för min smak och kan inte tänka mig någon annan server så som det ser ut just nu.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För av alla servrar jag testat är detta den enda jag riktigt fastnat för. Det är extra roligt när de alltid är mycket folk inne vilket är ett plus i kanten.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 70 timmar

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aa nån gång men de är bortglömda och överklagade nu

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på multistaden för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka