Accepterad mäggan777 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mäggan777

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? MaGgAn#5291

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mäggan och är 24 år. han växte upp i Malmö med sin familj han har alltid haft lätt för skolan och inga problem med det men hans umgänge fick han på fel spår. Det börja med små skit så som röka på då o då sen ville han tjäna pengar så han fick en lur av sina äldre. Nu 3 år senare skickar han koks inne i stan och lever som aldrig för han har en egen lägenhet och en fet bil. Tillslut när han hade jobbat klart för dagen och kom hem var det lugn och ro till polisen gjorde en hussis vilket gjorde att han fick sitta 4 år. Efter 4 långa år på kåken så kom han ut och ville starta ett nytt liv i en ny stad så han flytta till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och unika scenarion. men även bra och ha bra inlevelse i rp. jag kommer hjälpa andra med sina saker så det blir allmänt bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag alltid inte kan vinna i mina scenarion som jag gör att mina motståndare också kan vinna i dom.

Hur hittade du Unive? min vän tipsa mig och sa att den var väldigt bra. har spelat Fivem i 2 år. Har även sett servern på tik tok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka