Accepterad MÖK HARRY | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MÖK HARRY

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895269170/

Ditt Hex-ID: 110000137bb0532

Vad är din discord tagg? MÖK HARRY#8514

Vem var det som bannade dig? 0skar

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör som en dåre förbi polisstationen, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag att jag körde förbi polisstationen vid piren i typ 170 km/h för att min kompis va medvetslös och jag skulle ta han till sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag backa i typ 30 km/h och min kompis hoppa ut ur bilen(miss click)sen så var han marken.jag kolla medvetande och då var han medvetslös och blöde från pannan så jag skulle ta han till sjuk hus och på vägen så körde jag förbi polistatinon och sen vidare till universitetet(sjuk huset).när jag lämna min kompis till svetlana så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag jag tycker inte det var en felaktig ban för jag körde ganska snabbt förbi en polis station men jag tycker att det att det var lite mycket med en dag för att köra på rätt sida av vägen men ganska snabbt.jag visste inte att man kunde bli bannad för det för att det är väldigt många som kör snabbt där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan berätta en gång när jag blev bannad. jag visste inte hur man satte på push to talk och så prata jag mycket ooc. och då lärde jag mig att använda push to talk och vad ooc var. och jag blev bannad en annan gång när jag var ny på servern så visste jag inte att man behövde läsa reglerna innan man började spela så när jag volta med min bil nedför en bro så ställde jag mig helt vanligt som att inget hade hänt. och då lärde jag mig att jag måste läsa reglerna innan jag började spela och vad powergaming var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag borde tänkt innan jag körde rätt snabbt förbi en polisstation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte köra snabbt förbi en polis station och tänk efter innan man gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår att min överklagan kommer bli nekad om jag frågar om svar

Din ban banöverklagan har godkänts! Vill inte se att detta förekommer igen.
Låser och flyttar till arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka