Accepterad Lyxlirarn | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliazzz

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Lyxliraren

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad kezo som är uppvuxen i univestaden, i tidig ålder fick han snabbt intresse för bilar och särskilt Importbilar, han började tradea importer mot allt möjligt, en vacker dag så råka han krocka sin bil, han blev jätteledsen och ringde han halv bror Kalle Eriksson som var en riktigt duktig mekaniker, De sluta med att bilen blev i top skick. Sen så köpte Ahmad en Mcdonalds i staden Unive och blev miljoner och dela med de sina nära o kära, och mu börja han också samla på båtar samt svärd från 1800 talet. Han flyttade till ett penthouse nere vid stranden och levde lycklig i resen av hans fina dagar med sin bror och hans mamma samt pappa. Och så började han festa på krogar och började ha massor med hemmafester och en vacker dag när han hade en hemmafest så träffa han sin fru Fiona. De levde vidare i sina vackra dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med gemeskap, Lojalitet och en stabil spelare till communityt. Jag är en rolig rollspelare som har en del erfarnheter inom just rp, Jag är social och kan ta standarden på unive högre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för skojskull och inte i syfte att vinna något föremål eller något. Man ska spela för att ha ett roligt senario och inte vara Tex. Pengarkåt, Vapenkåt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? New life rule: tex du dör då får du inte komma ihåg vad som hände i senario. VDM: Att man kör över någon för att döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat i 2 år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka