Nekad LyxLiraren | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ttottescoob

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Tottescoob

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Kristoffer Palm, en 30-årig äventyrsentusiast, älskar att utforska världen och drömmer om att göra det i stil. Förutom att klättra i berg, dyka i exotiska hav och vandra genom okända platser, är hans stora passion klassiska bilar. Han föreställer sig sina äventyr på vägarna bakom ratten på en elegant Rolls-Royce eller en sportig Porsche.

Kristoffers mål sträcker sig bortom att bara besöka platser; han vill göra det i en bil som matchar hans kärlek för äventyr och stil. Hans dröm om en Rolls-Royce är drivet av önskan att uppleva resor i komfort och lyx, med varje resa som en elegant affär. Samtidigt fascineras han av sportighet och prestanda, och där kommer Porsche in i bilden. Att föreställa sig sig själv svepa genom landskapet i en Porsche, känna kraften under huven och adrenalinkicken vid varje kurva, är en del av Kristoffers drömresa.

Kristoffer ser sina framtida äventyr som episka resor där varje detalj, från vägarna han kör till bilen han kör, är en viktig del av berättelsen. Med Rolls-Royce och Porsche som de två nycklarna till dessa äventyr hoppas Kristoffer inte bara upptäcka världen utan också göra det med stil och passion för bilkörning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa till med att göra Unive RP roligare och mer aktiv genom att skapa intressanta händelser och underhållande scenarion. Dessutom kan jag bidra med att öka den sociala interaktionen genom att generera dynamiska dialoger och samarbetsmöjligheter mellan karaktärerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte skall spela för makt och pengar, spela för senariotsskull, gör de roligt tänk inte på makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Vdm= använder ett fordon som ett vapen och gör på någon. Rdm= Döda någon utan föregånde senario eller anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag spela På unive för 2 år sen. Jag har erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka