Nekad lysmask3 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lysmask3

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198182890209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakaria

Vad är ditt discord namn? Lillen#9704

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och är redan vid tidig ålder en "misslyckat människa" enligt sina föräldrar. Skolgången var inte den bästa och var anledningen till att han hoppade av. Han är en väldigt stolt person och tar därför åt sig beroende på hur folk t.ex bemöter han. Dock så kan han också ha märkligt bra, sansade och logiska konversationer mot de som också visar respekt. Höjdpunkten med denna karaktär är kärleken han har för sina vänner. Han stöttar dem närmaste genom allt och hoppar in i all sorts skit för dem. Men denna tillit kommer inte snabbt. En av hans hobbys är kläder och älskar sin egna stil mer än allt. Han softar alltid med kompisar och känner sig tryggast med sina närmaste.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Under den tiden som jag körde på servern så märkte jag att det inte riktigt fanns någon karaktär som mig. Det jag menar är typ en "grabb från förorten" som backar de närmaste och håller sin krets trygg. Jag vill bidra med mycket argumentation och helt enkelt vara "den grabben man inte vill jiddra med".

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har nu test kört på serven i en dag och jag älskar redan den community som ni har. Bara känslan att åka till en parkering och se ett gäng dansa till musik gör det spännande att åka till nästa parkering och därpå. Jag vill helt enkelt inte logga ut.

Hur hittade du Unive? Det var en server som en kompis körde på och bad mig testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa bra scenarios som alla gillar och som inte upprör några. Jag vill helt enkelt att alla ska kunna gå sin väg med ett smile på ansiktet. Jag vill bara bidra med en bra känsla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill helt enkelt ge nöje till de jag spelar med och få ett gott garv vid de flertal bra scenarios jag kommer skapa. Jag vill trivas i servern och med mina medspelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, Jag var det förut och vill bli det igen. :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top